Details, Fiction and بخاری قارچی

Wiki Article

در قسمت بالایی بخاری گازی قارچی نیز ورقه آلومینیومی وجود دارد. این ورقه سبب پخش کردن گرما می شود. بنابراین گرما به سمت بالا نرفته و در اطراف به خوبی پخش خواهد شد. ورقه آلومینیومی که در این بخاری ها استفاده می شود معمولا نقره ‌ای رنگ و نسبتا روشن می ‌باشد.

همانطور که گفتیم این بخاری‌ها، با سوزاندن گاز و یا با بهره‌گیری از انرژی برق، گرما تولید می‌کنند. برخلاف روش انتقال گرما در بخاری‌های معمولی، هیتر قارچی همچون خورشید، گرما را از طریق تابش منتقل می‌کند. به بیان دیگر، بخاری‌های معمولی با گرم کردن مولکول‌های هوا، محیط و ما را گرم می‌کنند، اما بخاری‌های قارچی با تابش گرما و بی‌واسطه گرما تولید می‌کنند.

از ویژگی های سیستم گرمایش تابشی گرماسان لوله ای می توان به موارد زیر اشاره نمود:

بهترین زمان برای آماده سازی گلخانه برای ماه‌های زمستانی آینده نزدیک، نصب سیستم بخاری تابشی گلخانه در پاییز است.

کاهش مصرف گاز با حذف نیاز به فن، مدل‌های مجهز به فن و دستگاه‌هایی که تنها دارای یک فن هستند که گرما را به مناطق مشخص می‌تاباند.

فن کنترل در اجاره بخاری انرژِی یک ترموستات کنترل کننده عملکرد فن می باشد که با تاخیر در کارکرد فن هنگام اجاره بخاری از وزش باد هنگام اجاره بخاری جلوگیری کرده و همینطور هنگام خاموش شدن اجاره بخاری ، فن تا سرد شدن مبدل حرارتی و انتقال کامل حرارت به کار خود ادامه می دهد.

نوع گازی این بخاری بسیار پرکاربرد می باشد. در این مدل از بخاری پاسیو یا چتری در قسمت بالای بخاری یک مشعل قرار بخاری فضای باز دارد که به وسیله آن گاز مایع تهیه می شود.

هیتر های تابشی گرماسان یکی از برند های با کیفیت ایرانی می باشند که مطابق با استاندارد های اروپایی طراحی و تولید می گردند.

پاسخ نظر سلام، مشورت می خوام در زمینه هیتر برای محوطه تراس.

استفاده از گاز مصرفی که به راحتی در دسترس است (برای اکثر مناطق)

واحد آموزش فامکو مهندسی فرآیند خطوط تولید تماس با ما جستجو

تماس بگیرید بارگذاری محصولات بیشتر در حال بارگذاری...

با توجه به تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد بیش از نیمی از گرمایش تابشی خورشید به صورت امواج گسترده در طیف مادون قرمز به زمین میرسد.

اجاره میز و صندلی و خدمات مجالس)

Report this wiki page